cha cha bloggen.. haha lr nå ;)

Nu har jag jobbat klart! skönt! nu blire att laga mat tills imorgon och ta en dusch och sedan slå igång en film.. börjar 7 imorgon sen blir trafikskolan ^^,
jag längatar som bara den tills i helgen ! hihi kmr bli så sjukt kul! :D
Angånde förra inlägget så blev de mycket tjat om att ta bort det men de är sant att han sa så och de borde hon får veta.. jag menar de skulle jag vilja vetat. jag skriver inga namn i bloggen och de som känner igen sig får göra det och inge mer med det. men allt jag skriver är sant.. jag är jag och jag vill bara att alla ska bli behandlat på ett bra sett utan att behöva bli utnytjad eller nå annat! hoppas att ni förstår att de är inget illa menat.
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0