igår o idag..

Efter jag fixa mig så blev de att laga mat med robert o davis. blev kyckling o ris, blev super gott faktiskt :) efter vi hade ätit och plocka i ordning så kika vi film och snacka massa skit! ^^
senare kom jon och vi prata o sånt sen gick han med och jag gick o la mig och sov!
imorse så käka jag knäckebröd och drack te. sedan blev det träning, springning och med hantlar! och efter der blev det in i duschen och när jag knappt hann kliva ur så ringer det på dörren och de var lotta som ville leka med mig! vi laga även pizza.. super gott men nu har jag ont i magen :/ inte bra! sen kika vi på solsidan och nu har jag just laga matlåda till imorgon! skönt! nu blire duschen ! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0