sådär ja..

sådär ja.. nu har jag fått internet.. blir nog att jag börjar blogga.. iaf mer än vanligt ;)
igår så kom min ROSA motionsband!
Snyggt? hihi I like!
så sprang igår en kortis bara för att testa och de är helt okej!
jag har ju iaf planera att bli vältränad! och få synliga magrutor! ;O vissa tycker det är fult på tjejer men jag tycker det är snyggt! så det är mitt mål!
jag börja morgonen med att byta om till träningskläderna ( som oxå är rosa ;) ) sen drack jag massa vatten.. viktigt att inte äta före man tränar så man förbränner mer! sedan blev det att springa allt jag kunde i 40 min.. sen var jag tvungen att sluta för jag blev helt ur.. så låg på golvet tills jag såg, sen gick jag och blanda proteindrink som är för att återhämta sig.. så blir man även mätt! skönt ! sen blev det en lång dusch och vaxning av benen. hår är ju äckligt! ;)
har städat hela lägenheten såååå skönt!
nu ska jag ta och sminka mig och fixa mig lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du måste äta innan ett träningspass malin!

ät något lätt 20-30 min innan så ska du se att du orkar mer.

2011-02-12 @ 16:57:32
URL: http://liinndaniielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0