ja då vare kärlek då..

idag har jag jobbat. jag trivs faktiskt super bra på ljusdals sjukhus! (y) trodde allvarligt att det skulle vara skit tråkigt men nu efter 2veckor så är det faktiskt väldigt kul! det känns bra att kunna hjälpa de som har det svårt! vissa studer är jobbiga såsom när de går bort och det finns inget att göra eller när man kan se i någons ögon all rädsla och smärta.. men det finns även massor av roliga stunder med massor av skratt!
idag är ju alla <3 dag.. och ja jag vet inte riktigt,, om de är nå speciellt egentligen.. kanske inte om man är singel ? hah får vell vara med mina vänner och fira lr nå? hmm. haha ! ;)
nu känner jag stort sug av att beställa kläder och nytt hår :) ska fortsätta att vara blond/mörkhårig ett tag ;) haha..
jag har inte hunnit sprungit än eftersom jag har så ont i fötterna efter de hårta golvet på sjukhuset som jag har kuta runt hela 8 timmar ;O aj.. typ! sen igår köpte ja nå man ska skaka ihop.. men fy vad äckligt! blää.. då är jag hellre tjock.-. mohaha.. nä men jag får köpa de som jag vet att jag gillar.. jag ville bara testa nå nytt^^ men det skulle jag tydligen inte gjort ;O
så nu orkar jag inte skriva mer, ursäkta mina slarv stavningar.. men jag har skit trött o sitter i mörkret och den orkar jag inte bry mig .. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0